Współpraca z LuncherBox od kuchni
Z nami Twój Zespół będzie zdrowo najedzony!
Współpraca w 3 prostych krokach
02
OKRES PRÓBNY
Ustalamy miejsce wstawienie automatu, a następnie go przywozimy i montujemy. Na szczęście nasza najmniejsza restauracja świata nie potrzebuje wiele – wystarczy miejsce o powierzchni ok. 1,5 m2. W ciągu okresu próbnego, Wasi pracownicy mają codziennie dostęp do świeżych i pysznych obiadów. Koniec z bułkami, niezdrowymi przekąskami czy traceniem czasu na gotowanie w domu.
01
OMÓWIENIE WARUNKÓW
Najpierw musimy poznać Waszą firmę – gdzie jest zlokalizowana, ilu pracowników w niej pracuje, w jakim systemie pracujecie, jaką formę dofinansowania do posiłków planujecie wdrożyć (brak, częściowe, pełne). Mając te informacje, będziemy w stanie podać Wam szacowany miesięczny koszt inwestycji w LuncherBox.
03
STAŁA WSPÓŁPRACA
W razie potrzeby wspieramy Was we wdrażaniu dofinansowania. Możemy również przygotować dla Was materiały marketingowe dotyczące naszych obiadów. Mogą to być ulotki, plakaty, treści maila czy ankiety.
Współpraca w 3 prostych krokach
01
OMÓWIENIE WARUNKÓW
Najpierw musimy poznać Waszą firmę – gdzie jest zlokalizowana, ilu pracowników w niej pracuje, w jakim systemie pracujecie, jaką formę dofinansowania do posiłków planujecie wdrożyć (brak, częściowe, pełne). Mając te informacje, będziemy w stanie podać Wam szacowany miesięczny koszt inwestycji w LuncherBox.
02
OKRES PRÓBNY
Ustalamy miejsce wstawienie automatu, a następnie go przywozimy i montujemy. Na szczęście nasza najmniejsza restauracja świata nie potrzebuje wiele – wystarczy miejsce o powierzchni ok. 1,5 m2. W ciągu okresu próbnego, Wasi pracownicy mają codziennie dostęp do świeżych i pysznych obiadów. Koniec z bułkami, niezdrowymi przekąskami czy traceniem czasu na gotowanie w domu.
03
STAŁA WSPÓŁPRACA
W razie potrzeby wspieramy Was we wdrażaniu dofinansowania. Możemy również przygotować dla Was materiały marketingowe dotyczące naszych obiadów. Mogą to być ulotki, plakaty, treści maila czy ankiety.
Dlaczego LuncherBox jest najlepszym rozwiązaniem na żywienie pracowników?
SZYBKIE WDROŻENIE
Wystarczy wstawić nasz automat i można cieszyć się codziennie świeżymi i pysznymi obiadami.
ŁATWA OBSŁUGA
W panelu dotykowym umieszczonym na automacie wybieracie danie i po kilku chwilach możecie odebrać gotowy do spożycia obiad.
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU I PIENIĘDZY
Pracownicy są zdrowo najedzeni, a jednocześnie mają więcej czasu na odpoczynek i regenerację sił.
Jaki jest koszt inwestycji w luncherbox?
Koszty uzależnione są od wybranej opcji na dofinansowanie oraz liczby sprzedanych posiłków.
PEŁNE DOFINANSOWANIE
Pracodawca w pełni finansuje obiady dla pracowników.
Świetny wybór!
Inwestycja w benefit, który da Twoim pracownikom zdrowie, energię i motywację do pracy, jest czymś, co się po prostu opłaca. Tym bardziej, że możesz liczyć na zwolnienie z ZUS. Skorzystaj z naszego kalkulatora i dowiedz się więcej.
DOFINANSOWANIE CZĘŚCIOWE
Koszt posiłku jest dzielony pomiędzy pracodawcę a pracownika.
W tej opcji wybierasz jaką kwotę chcesz przeznaczyć na posiłek dla jednego pracownika – np. 10 zł dziennie. Pozostałą kwotę dopłaca pracownik.
Takie rozwiązanie należy wdrożyć z użyciem naszych kart prepaid. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas pełne rozliczenie z informacją, ile razy dany pracownik korzystał z benefitu.
Możesz poprawić jakość życia Twoich kolegów w miejscu pracy.
My Ci w tym pomożemy.
Możesz poprawić jakość życia Twoich kolegów w miejscu pracy.
My Ci w tym pomożemy.
Nasze automaty
WYMAGANIA
Miejsce o powierzchni 1,5 m2 oraz wysokości 2m.
SPECYFIKACJA
Wysokość: 1950 mm,
Szerokość: 1340 mm,
Głębokość: 1000 mm,
Waga: 360 kg
POJEMNOŚĆ
Jednorazowo mieści 88 posiłków. W razie potrzeby dowozimy posiłki w ciągu dnia.
Posiadamy też mniejszą lodówkę, która pomieści do 30 posiłków.
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest koszt wdrożenia oraz świadczenia usługi?
Koszt wdrożenia w większości wypadków wynosi 0 zł. Wyjątkiem są sytuacje kiedy automat ma być umieszczony w trudno dostępnym miejscu i potrzebna będzie pomoc dodatkowych fachowców. Jeśli chodzi o świadczenie usługi, koszt wynajmu nszego automatu jest uzależniony od miesięcznej liczby sprzedanych posiłków. Przy sprzedaży na poziomie minimm 80 posiłków dziennie, koszt wynajmu wynosi 0 zł. Szczegółowa tabela cen znajduje się w briefie oraz naszej ofercie.
Posiłki będą na ciepło czy na zimno?
Każdy przygotowany posiłek będzie studzony, hermetycznie zapakowany, a następnie umieszczony w automacie. Ten z kolei posiada możliwość podgrzania posiłku. To pracownik zdecyduje czy kupić gorący posiłek i zjeść od razu, czy wybrać opcję na zimno i podgrzać w dogodnym momencie.
Czy można wybierać menu indywidualnie?
Na ten moment nie przewidujemy takiej opcji. Indywidualne zamówienia generują chaos i zabierają czas. Nam natomiast zależy na tym, by nasza usługa była bardzo prosta we wdrożeniu oraz żeby maksymalnie podnosiła efektywność Twojego zespołu.
Będziemy stale monitorować, które dania cieszą się największą popularnością i dostosowywać menu pod preferencje w danej lokalizacji.
Jak długo przechowywane są posiłki w automacie, jaką datę ważności mają posiłki?
Posiłki mają 48h przydatności, na każdym z nich znajduje się etykieta z datą ważności. Dania, które się nie sprzedadzą, będą zabrane przez pracownika LuncherBox.
W jakim regionie działacie?
Na ten moment działamy w małopolsce w odległości do 50 km od Krakowa.
Ile kosztują posiłki?
Posiłki kosztują między 18 zł a 22 zł, a podczas promocji – ok. 14 zł.
Jak wygląda proces wdrożenia usługi?
Proces jest bardzo prosty – najpierw omawiamy warunki. Określacie ile macie pracowników, w jakim trybie pracujecie i gdzie miałby stać automat. Następnie wstawiamy nasze urządzenie i konfigurujemy z siecią Wi-Fi. Kolejnego dnia jesteśmy w stanie rozpocząć świadczenie usługi. Pełny opis znajduje się na stronie Jak działamy.
Jakie wymagania ma Wasz automat?
Miejsce o powierzchni 1,5 m2 oraz wysokości 2m.
SPECYFIKACJA
Wysokość: 1950 mm, Szerokość: 1340 mm, Głębokość: 1000 mm, Waga: 360 kg
POJEMNOŚĆ
Jednorazowo mieści 88 posiłków.