Porozmawiajmy przy stole

Napisz wiadomość, prześlij formularz lub zadzwoń – wybierz najlepszą formę kontaktu.

LuncherBox Sp. z o.o., ul. Juliusza Osterwy 7, 30-694 Kraków biuro@luncherbox.pl +48 796 483 333

Napisz do nas

01

Uzupełnij krótki formularz kontaktowy, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

02

Wspólnie ustalimy termin spotkania oraz lokalizację – chętnie odwiedzimy Cię w siedzibie Twojej firmy.

03

Przyjedziemy na spotkanie, podczas którego opowiemy więcej o usłudze i odpowiemy na wszystkie pytania.


O co nas pytacie

Czy dania będą na ciepło czy na zimno?

Każdy przygotowany posiłek będzie studzony, hermetycznie zapakowany, a następnie umieszczony w automacie. Ten z kolei posiada możliwość podgrzania posiłku. To pracownik zdecyduje czy kupić gorący posiłek i zjeść od razu, czy wybrać opcję na zimno i podgrzać w dogodnym momencie.

Czy można wybierać menu indywidualnie?

Na ten moment nie przewidujemy takiej opcji. Indywidualne zamówienia generują chaos i zabierają czas. Nam natomiast zależy na tym, by nasza usługa była bardzo prosta we wdrożeniu oraz żeby maksymalnie podnosiła efektywność Twojego zespołu. 

Będziemy stale monitorować, które dania cieszą się największą popularnością i dostosowywać menu pod preferencje w danej lokalizacji.

Czy możliwe jest wdrożenie dopłat do posiłków dla pracowników?

Tak, należy skorzystać z kart prepaid.

Jak długo przechowywane są posiłki w automacie, jaką datę ważności mają posiłki?

Posiłki mają 48h przydatności, na każdym z nich znajduje się etykieta z datą ważności. Dania, które się nie sprzedadzą, będą zabrane przez pracownika LuncherBox.

Czy do posiłku dodawane są także sztućce?

Tak, do każdego posiłku są dodawane sztuśce za 1 zł. Można z nich zrezygnować – wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas wyboru dania.

Kto produkuje i dostarcza posiłki do automatów?

Posiadamy własną produkcję, która od 2012 roku karmi naszych Gości w restauracji Gościnna Chata. Posiłki dostarcza pracownik LuncherBox.

Jaki jest pobór mocy urządzenia?

Przy stabilnej pracy automatu pobór mocy wynosi 1,5kW, zapotrzebowanie to: 220~230 V, zabezpieczenie 16A

Czy automat potrzebuje podłączenia do wody?

Automat nie potrzebuje podłączenia do wody, jedyne czego potrzebuje to dostęp do zasilania.

Zaufali nam

Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kraków Airport
Pilot Tower
Cooper Standard

Nasze przykładowe
LuncherBoxy

LuncherBox - filet z kurczaka
LuncherBox - penne z kurczakiem
LuncherBox - filet z kurczaka
LuncherBox - zdjęcie dania - Kotlet schabowy
LuncherBox - zdjęcie dania - Kotlet schabowy