Żywienie pracowników to nasza specjalność
Dostarczamy do firm automaty z ciepłymi posiłkami

LuncherBox to najprostsza forma żywienia pracowników dostępna na rynku:
Usługa jest łatwa we wdrożeniu
Żeby wstawić nasz automat, wystarczy miejsce o powierzchni 1,5 m2 oraz wysokości 2 m, dostęp do prądu i Internetu.
Po omówieniu zapotrzebowania ilościowego na posiłki, zaczynamy miesięczny okres próbny. W tym czasie codziennie uzupełniamy automat świeżymi posiłkami.
Po okresie próbnym decydujemy o stałej współpracy.
Posiłki są dostępne 24/7
Świeże dania przywozimy codziennie, a w razie potrzeby możemy uzupełniać automat w ciągu dnia. Pracownicy mogą z niego korzystać w dowolnej chwili, gdy tylko poczują głód.
Benefit dopasowany jest do potrzeb pracodawcy i pracowników
To pracodawca decyduje o formie finansowania posiłków – pracownicy mogą kupować dania przy pomocy własnych kart płatniczych lub płacąc kartami LuncherBox Prepaid.
Takie karty możemy rozdać każdemu pracownikowi, a pracodawca zdycyduje o wysokości doładowania kwoty.
Zmniejsza chaos, zwiększa produktywność
Z nami problem wspólnego zamawiania posiłków czy szukania restauracji staje się przeszłością. Pracownicy nie tracą czasu na zastanawianie się nad tym co zjeść, mogą skupić się na pracy.
Zapewnia motywację i energię do pracy
Dbamy o różnorodność oraz odpowiednią kompozycję naszego menu – chcemy, by każdy pracownik znalazł coś dla siebie.
Benefit w postaci posiłków pracowniczych to również lepszy wizerunek firmy. Pracodawca, który dba o swoich pracowników cieszy się większą lojalnością i zaangażowaniem swoich podwładnych.

LuncherBox to usługa skierowana do:
Zakładów produkcyjnych i przemysłowych
Nasze rozwiązanie świetnie sprawdzi się w miejscach zatrudniających dziesiątki lub setki inżynierów, techników, specjalistów oraz pracowników biurowych.
Biurowców i korporacji
Automat LuncherBox może zarówno stać w hallu biurowca, czym zwiększy atrakcyjność obiektu pod wynajem, jak i bezpośrednio w siedzibie firmy.
Galerii handlowych, szpitali i na lotniska
Nasz automat sprawdzi się również w ogromnych przestrzeniach, gromadzących dużą liczbę osób. Może być skierowany zarówno do pracowników obiektu, jak i jego użytkowników.
Proces współpracy
Zapotrzebowanie
Podczas spotkania w Waszym biurze, telefonicznie lub mailowo ustalamy zapotrzebowanie ilościowe na posiłki. Omawiamy też szczegóły oraz warunki współpracy. Nasz technik odwiedza Waszą siedzibę w celu ustalenia miejsca, w którym będzie stał automat oraz zaplanowania transportu.
Okres próbny
Zgodnie z ustalonym terminem, zaczynamy miesięczny okres próbny. Nasi technicy przywożą automat i od tego dnia codziennie (a w razie potrzeby częściej) uzupełniają maszynę świeżymi posiłkami.
Stała współpraca
Po próbnym miesiącu, wspólnie decydujemy o stałej współpracy. Zrobimy wszystko, by przez zołądki, trafić do Waszych serc, ale ostateczna decyzja należy do Was 🙂
Obsługa automatu
Wybór dania
Płatność kartą
Za dania z automatu LuncherBox można płacić wyłącznie kartą prywatną lub kartą prepaid. W razie potrzeby, możemy dostarczyć takie karty dla każdego pracownika.
Odbiór posiłku
Danie zostaje wydane w takiej formie, w jakiej zostało wybrane przez użytkownika – ciepłej lub zimnej. Zimne danie należy podgrzać w firmowej mikrofalówce lub w domu.
Najczęściej zadawane pytania
Czy dostarczacie do firm posiłki regeneracyjne?
Oczywiście – przygotowujemy posiłki zgodnie z obowiązującymi wymogami i zapotrzebowaniem danej firmy. Więcej o tym przecztasz tutaj.
Jaki jest koszt wynajmu Waszego automatu?
Koszt uzależniony jest od ilości sprzedanych posiłków w ciągu miesiąca – im więcej posiłków zostanie zakupionych, tym mniej płaci firma za wynajem. W przypadku miesięcznej sprzedaży powyżej 90%, koszt wynajmu to 0 zł.
Szczegółowe informacje znajdują się w naszej ofercie.
Czy przygotowujecie indywidualne menu?
Z reguły nie. Cała usługa została skonstruowana w taki sposób, by jak najlepiej wspierać firmy, które chcą podnieść efektywność swoich pracowników. Tworzenie indywidualnego menu, wprowadza chaos, zamieszanie i może skończyć się paraliżem decyzyjnym.
W LuncherBox menu jest ustalone odgórnie, przez nas. Codziennie pojawiają się 3 te same pozycje oraz 5-6 innych. Dzięki temu pracownicy mogą cieszyć się różnorodną kuchnią, a jednocześnie wybór nie jest zbyt duży, przez co łatwiej jest im się na coś zdecudować.
Jeśli jednak pojawi się potrzeba stworzenia indywidualnego menu, nie widzimy w tym żadnych przeszkód i jesteśmy otwarci na taką współpracę.
Czy pobierany są jakieś opłaty początkowe?
Nie, nie ma takich opłat.
Jakie są wymagania techniczne automatu LuncherBox?
Niewielkie – miejsce o powierzchni ok 1,5 m2 i 2 m wysokości, dostęp do prądu i Internetu. Ważne jest również, żeby wejście do budynku było na tyle duże, by automat się zmieścił.
Klienci pytają nas często czy wymagany jest dostęp do wody – nie, nasz automat nie wymaga dostępu do wody.
Kiedy możemy zacząć współpracę?
To zależy od dostępności automatów. Staramy się, żeby mieć na magazynie zawsze 1-2 wolne automaty i wtedy jesteśmy w stanie zacząć okres próbny w ciągu tygodnia od podpisania umowy.
Jeżeli jednak w danym momencie wszystkie automaty mamy wynajęte, okres oczekiwania to około 3 tygodni (mniej więcej tyle czasu zajmuje nam sprowadzenie maszyny, obrendowanie i testy).
Co teraz?
Jeżeli uważasz, że automat LuncherBox może być odpowiednim rozwiązaniem dla Waszej firmy, uzupełnij poniższy formularz kontaktowy.
Spotkajmy się
Jeśli dopadł Cię głód wiedzy, napisz nam kiedy możemy Cię odwiedzić! Na spotkanie przyjdziemy z dwoma boxami, dzięki czemu za darmo przetestujesz naszą kuchnię.